رشد ارزش معاملات فولاد/ تداوم ریزش قیمت‌ در فولاد

رشد ارزش معاملات فولاد/ تداوم ریزش قیمت‌ در فولاد

فولاد امروز با افت کمی نسبت به روز معاملاتی گذشته قیمت 12,180را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از 115میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین- هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با افت 0.16درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 12,090ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 115میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,180ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز فولاد از رقم 140میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 79درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و 21درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از 98میلیون برگه سهم (84درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 20میلیون برگه سهم (16درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

در روند معاملات امروز ، شاهد افزایش حدود 100درصدی در حجم و ارزش معاملات فولاد بودیم. همچنین فولاد در دقایق پایانی با کم شدن فشار فروش معاملاتی متعادل برای خود ثبت کرد. در نهایت این نماد بورسی با ثبت قیمت 12,090به معاملاتش پایان داد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد