دردسر جدید برای رضایی بابت وعده حاشیه‌ساز

دردسر جدید برای رضایی بابت وعده حاشیه‌ساز

خبرسازی درباره جلسات اقتصادی دولت، تحریف تصمیمات اقتصادی کابینه و همچنین اختلاف‌نمایی در میان تیم اقتصادی دولت، بخشی از تخریب‌های صورت گرفته در فضای مجازی است.

خبرگزاری ایرنا: خبرسازی درباره جلسات اقتصادی دولت، تحریف تصمیمات اقتصادی کابینه و همچنین اختلاف‌نمایی در میان تیم اقتصادی دولت، بخشی از تخریب‌های صورت گرفته در فضای مجازی است.

 همزمان با اجرای تدابیر دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، برخی جریان‌های سیاسی- رسانه ای، اقداماتی را برای تخریب عملکرد دولت آغاز کرده‌اند. در این میان جعل اخبار و تحریف نظرات برخی چهره‌های دولتی برای دامن زدن به تنش‌های اقتصادی، به مهمترین محور تخریب دولت تبدیل شده است. طی روزهای گذشته جعل و تحریف نظرات چهره‌های اقتصادی دولت نظیر محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور، به طور گسترده در فضای مجازی بازتاب داشت.

خبرسازی درباره جلسات اقتصادی دولت، تحریف تصمیمات اقتصادی کابینه و همچنین اختلاف‌نمایی در میان تیم اقتصادی دولت، تنها بخشی از تخریب‌های صورت گرفته در هفته‌های اخیر است.

طی روزهای گذشته خبری به نقل از معاون اقتصادی رییس جمهور با عنوان «برنامه ریزی برای صعود شاخص بورس به یک میلیون 700 هزار واحد» در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که یک نمونه از اخبار جعلی و ساختگی درباره اقدامات اقتصادی دولت است. در خبر مذکور ادعا شده که تصمیم فوق در جلسه‌ای به ریاست محسن رضایی گرفته شده است، اما بنا بر اخبار موجود نه تنها چنین تصمیمی در دولت اتخاذ نشده، بلکه اساسا چنین جلسه‌ای نیز تشکیل نشده است.

رصد برخی اخبار جعلی منتشر شده، نشان می‌دهد که برخی کاربران محدود در شبکه‌های اجتماعی، با برنامه ریزی مشخص تلاش می‌کنند با بهره گیری از تحریف اخبار اقتصادی درباره دولت، مانع تحقق اهداف دولت در زمینه بهبود معیشت مردم شوند.

دولت سیزدهم و شخص رییس جمهور پیش از این هم تاکید کرده‌اند که اطلاع رسانی رسمی دولت تنها از سوی سخنگو انجام و اطلاعات اقتصادی نیز از طریق معاون اول رییس جمهور به عنوان فرمانده اقتصادی کشور، اعلام خواهد شد.

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد