اظهارنظر وزیر نفت درباره قیمت بنزین در آستانه نوروز

اظهارنظر وزیر نفت درباره قیمت بنزین در آستانه نوروز

وزیر نفت گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین و گازويیل در بودجه سال 1402 و در لایحه دولت مطرح نشده و برنامه‌ای برای افزایش...

شفقنا: وزیر نفت گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین و گازويیل در بودجه سال 1402 و در لایحه دولت مطرح نشده و برنامه‌ای برای افزایش قیمت وجود ندارد.

جواد اوجی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص برنامه دولت برای تغییر قیمت بنزین و گازويیل اظهار کرد: با برنامه ‌ریزی‌هایی که همکاران در شرکت پالایش و پخش برای مصارف به خصوص در ایام پایان سال و نوروز انجام داده‌اند پیش بینی می‌شود که مشکلی برای تامین سوخت وجود نداشته باشد و برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین و گازويیل مطرح نیست.

وی ادامه داد: تمام جایگاه‌ها را مجهز کرده‌ایم به طوری که 60 هزار نفر در ایام عید در آماده باش خواهند بود، افزایش ظرفیت تولید بنزین اتفاق افتاده و در حوزه انتقال و لجستیک نیز اقدامات به نحو مطلوب رقم می‌خورد و امیدواریم با برنامه ‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود و همکاری مردم هیچ‌گونه مشکلی برای تامین بنزین برای هموطنان به خصوص در ایام عید وجود نداشته باشد.

وزیر نفت در خصوص آخرین وضعیت تخصیص بنزین نوروزی اظهار کرد: هنوز در دولت تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است.

وی با بیان این‌که اگر تجارتی در حوزه فرآورده‌های نفتی همچون بنزین، نفت سفید و گازويیل انجام می‌شود تجارت است تصریح کرد: الحمدا... نیازهای داخل را با تدابیری که در پالایشگاه‌ها و در حوزه مدیریت کشور صورت می‌گیرد انجام می‌دهیم.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد