این‌همه بودجه صرفا برای رتبه بندی معلمان

این‌همه بودجه صرفا برای رتبه بندی معلمان

رحمانی: در سال جاری 25 هزار میلیاردتومان برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است و در بودجه سال 1401 نیز قطعا منابع لازم برای اجرای دقیق این قانون را پیش بینی خواهیم کرد. ريیس جمهور نیز در ارايه لایحه بودجه بر این موضوع تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: رجب رحمانی ، با اشاره به تلاش مجلس برای تصویب لایحه نظام رتبه بندی معلمان، بیان کرد: رتبه بندی معلمان از تمام جهات بررسی شده است و مجلس یازدهم نیز نظر مثبت و مساعدی نسبت به آن دارد و تلاش کردیم تا لایحه ای در این زمینه در مجلس تصویب شود که هم مشکلات مالی و معیشتی فرهنگیان را تا حدی مرتفع کند و هم از سوی دیگر منابع مالی آن پایدار باشد.خبر

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما تلاش کردیم تا این مصوبه همچون قانون بازنشستگی و قانون مدیریت خدمات کشوری مستحکم بوده و منابع مالی آن نیز پایدار باشد، اظهار کرد: آنچه که در مجلس تصویب شد یک لایحه مناسب در جهت ارتقای منزلت و معیشت معلمان بوده که ان شاءالله بعد از تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل خواهد شد. شاید این لایحه نتواند صددرصد خواسته های فرهنگیان زحمت کش را برآورده کند اما بخش عمده ای از مطالبات این قشر برآورده خواهد شد.

رحمانی در پایان تاکید کرد: ما انتظار داریم خروجی رتبه بندی معلمان تربیت دانش آموزانی متدین، باسواد و پرتوان بوده تا بتوانند در عرصه های مختلف توسعه کشور نقش آفرین باشند. در سال جاری 25 هزار میلیاردتومان برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است و در بودجه سال 1401 نیز قطعا منابع لازم برای اجرای دقیق این قانون را پیش بینی خواهیم کرد. ريیس جمهور نیز در ارايه لایحه بودجه بر این موضوع تاکید کرد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد