در سفر همتی به عمان چه گذشت؟

در سفر همتی به عمان چه گذشت؟

ريیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: در جلسه مذاکرات مسقط ایجاد تمهیدات لازم برای توسعه روابط تجاری و رفع موانع مبادلات پولی و مالی انجام دادیم و معاونین وزارتخانه‌های صمت و بهداشت و درمان کشورمان و نیز معاون ارزی بانک مرکزی پیشنهادات و راهکارهای خود برای روان سازی امر تجاری و بانکی مطرح کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، عبدالناصر همتی، ريیس کل بانک مرکزی در خصوص مذاکرات در مسقط در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: امروز چهارشنبه هشتم بهمن ماه 1399 در ادامه مذاکرات دو روزه در مسقط جلسه مشترکی با ريیس بانک مرکزی عمان و وزیر صنعت و تجارت عمان داشتیم.

وی افزود: در این جلسه مذاکرات مهمی درجهت ایجاد تمهیدات لازم برای توسعه روابط تجاری و رفع موانع مبادلات پولی و مالی انجام دادیم و معاونین وزارتخانه‌های صمت و بهداشت و درمان کشورمان و نیز معاون ارزی بانک مرکزی پیشنهادات و راهکارهای خود برای روان سازی امر تجاری و بانکی مطرح کردند.

به گفته همتی، روز گذشته نیز مذاکرات مفیدی با وزیر امور خارجه عمان داشتم؛ این در حالی است که مسيولان اصلی روابط مالی و تجاری بین المللی عمان در این جلسات علاقمندی جدی خود برای توسعه روابط راهبردی اقتصادی با روابط مالی و تجاری بشعه روابط راهبردی بیان کردند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد