سهامداران فملی بخوانند / انعقاد قراردادی مهم با قرارگاه خاتم

سهامداران فملی بخوانند / انعقاد قراردادی مهم با قرارگاه خاتم

صبح امروز شرکت ملی مس ایران در اطلاعیه‌ای که در کدال منتشر شد از افشای اطلاعات گروه الف خبر داد. بر اساس این اطلاعیه فملی از انعقاد قراردادی مهم با قرارگاه سازندگی خاتم‌النبیا خبر داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، صبح امروز شرکت ملی مس ایران در اطلاعیه‌ای که در کدال منتشر شد از افشای اطلاعات گروه الف خبر داد. بر اساس این اطلاعیه فملی از انعقاد قراردادی مهم با قرارگاه سازندگی خاتم‌النبیا خبر داده است.

بر اساس این قرارداد قرارگاه خاتم الانبیا طرح تولید کاتد مجتمع مس آذربایجان را به صورت EPC بر عهده خواهد گرفت. ارزش این قرارداد بیش از هفت هزارو 659 میلیارد تومان است و قرار است بر اساس پیشرفت فیزیکی و ارايه صورت وضعیت تسویه شود. در این قرارداد که از ششم مهر امسال اجرایی شده، قرار است قرارگاه تولید کاتد مجتمع مس سونگون آذربایجان را بر عهده بگیرد.

این افشا در حالی رخ داده که فملی از اتنهای آبان به دلیل ثبت افزایش سرمایه متوقف است. این شرکت افزایش سرمایه 100 درصدی را در دستور کار خود قرار داده و قیمت سهام این شرکت از 1329 تومان به 665 تومان کاهش یافته است. به نظر می‌رسد این نماد شاخص‌ساز در روزهای آتی مجددا به گردونه معاملات بازگردد.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد