ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین و بالعکس

ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین و بالعکس

ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را اعلام کرد و در خصوص آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت گزارش شده است، محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین–رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

معصومی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها افزود: ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع نیز گزارش شده است.

وی آخرین وضعیت جوی را تشریح کرد و ادامه داد: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان پیش‌بینی شده است.

به گفته معصومی محدودیت تردد با تغییر مسیر، محور قدیم خرم آباد - پلدختر است که تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

وی محور مسدود غیرشریانی را گیلانغربسومار، و محورهای دارای انسداد فصلی را لاسم - ارجمند و هشتگرد – طالقان اعلام کرد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد