خرید مسکن با سرمایه 3 میلیارد تومان در شرق تهران

خرید مسکن با سرمایه 3 میلیارد تومان در شرق تهران

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های 3 میلیاردی شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محله‌های شرق تهران یکی از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین بخش‌های شهر تهران می‌باشد. شرق تهران علاوه بر نرخ مناسب، از امکانات نسبتا خوبی نیز برخوردار است. اگر قصد سرمایه‌گذاری و یا خرید خانه با بودجه حدود3 میلیارد تومان در این منطقه را دارید تا پایان این گزارش همراه ما باشید.

با سرمایه 3 میلیارد تومان می‌توانید واحدی 25 ساله در تهران‌نو با متراژ 90 متر و 2 اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر در پیروزی، با متراژ 75 متر و 2 اتاق خواب با توجه به گذشت 3 سال از ساخت آن، قیمتی معادل 3 میلیارد تومان دارد.

اگر قصد خرید مسکن در نارمک را دارید، می‌توانید واحدی 25 ساله با متراژ 73 متر و 1 اتاق خواب را با قیمتی بالغ‌بر 2 میلیارد و 990 میلیون تومان خریداری کنید. اگر سرمایه کمتری برای خرید خانه در این منطقه در اختیار دارید می‌توانید واحدی 63 متری که 18 سال از ساخت آن گذشته باشد و 2 خوابه باشد را معادل 2 میلیارد و 950 میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی 18 ساله در مجیدیه با متراژ 85 متر و 2 اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل 2 میلیارد و 950 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

و اگر با سرمایه‌ای کمتر قصد خرید ملک در شرق تهران را دارید می‌توانید واحدی 21 ساله در محله نیرو هوایی با متراژ 82 متر و 2 اتاق خواب را معادل 2 میلیارد و 900 میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی 73 متری در تهرانپارس‌شرقی با توجه به اینکه 17 سال از ساخت آن گذشته است و 2 خوابه است به بودجه‌ای معادل 3 میلیارد تومان احتیاج دارید. همچنین با این سرمایه می‌توانید واحدی 9 ساله با متراژ 75 متر و 2 اتاق خواب را در همین منطقه خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق نرخ مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. نرخ مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد