بازگشت نوری به مدار نزولی

بازگشت نوری به مدار نزولی

در معاملات بورس امروز سهام پتروشیمی نوری با افت یک درصدی قیمت 126,500ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم 100میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «نوری» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات امروز بورس امروز سهام پتروشیمی نوری با افت یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام پتروشیمی نوری در آخرین معاملات خود، عدد 128,410ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود نیم درصد رشد کرد. همچنین با جابجایی بیش از هشت میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 126,500ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز نوری حقوقی‌ها حدود 17میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از دو هزار واحد و حقوقی‌ها به 56هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها دو هزار واحد و حقوقی‌ها 283هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات این شرکت از رقم 100میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 95درصد از سهام پتروشیمی نوری را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 6میلیون و 505هزار برگه سهم (79درصد) را اشخاص حقیقی و دو میلیون برگه سهم (21درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

نوری با ثبت زیان یک درصدی، از روند صعودی خارج شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد