پیش‌بینی بورس فردا 15 بهمن 99 / روزهای خوب بورس کی آغاز می‌شود؟

پیش‌بینی بورس فردا 15 بهمن 99 / روزهای خوب بورس کی آغاز می‌شود؟

روند صعودی بورس پایدار نبود و شاخص کل به دلیل کمبود پول در بازار سرمایه نتوانست از محدوده مقاومتی یک میلیون و 200 هزار واحدی عبور کند، اما سيوال اینجاست که روزهای خوب بورس چه زمانی دوباره آغاز می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، معاملات امروز بازار سهام به دلیل فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز روند نزولی داشت شاخص کل بیش از 2 درصد افت کرد و به یک میلیون و 206 هزار واحد رسید. این در حالی است که به عقیده کارشناسان احتمالا روند نزولی ادامه خواهد داشت و شاخص کل کانال یک میلیون و 200 هزار واحد را از دست می‌دهد.

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: روند معاملات فردا متعادل خواهد بود و نوسان زیادی ندارد، همچنین باید فعلا واکنش بازار بود.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز دلیل روند نزولی بازار سهام را نبود پول در بازار دانست و گفت: شاخص کل نتوانست مقاومت محدوده یک میلیون و 260 هزار واحد را بشکند و به همین دلیل احتمال می‌رود بورس وضعیتی نزولی پیش بگیرد. همچنین اولین و اصلی‌ترین دلیل ریزش بورس این است که پول در بازار کم است.

این کارشناس در رابطه با بورس فردا گفت: معاملات فردا با فشار فروش آغاز خواهد شد اما به نظر می‌رسد بورس فردا از منفی به مثبت حرکت خواهد کرد.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد