" کماسه " آماده انجام معامله است/توقف "تیپیکوح" با پایان مهلت پذیره نویسی

" کماسه " آماده انجام معامله است/توقف "تیپیکوح" با پایان مهلت پذیره نویسی

بازگشایی و توقف نماد های معاملاتی امروز اعلام شد.

به گزارش بورس نیوز، نماد معاملاتی شرکت‌های "کماسه"، حق تقدم استفاده نشده شرکت شیشه و گاز "کگازح" با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله هستند.


  • بیشتربخوانید: " کاما " متوقف شد/ توقف " کساپا " برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی

توقف نماد "لپارس" به علت تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت

نماد معاملاتی شرکت پارس الکتریک "لپارس" با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد؛ لذا خواهشمندست فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت نمایند.

توقف نماد " کالا " به علت بررسی بیشتر معاملات

به اطلاع فعالین بازار می‌رساند؛ طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir با توجه به وجود ظن؛ دستکاری بازار / استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات شرکت بورس کالای ایران، نماد "کالا" جهت بررسی بیشتر معاملات حداکثر تا تاریخ 1400/06/30 متوقف شد.

توقف نماد "کسعدی" به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت کاشی سعدی "کسعدی" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

توقف نماد معاملاتی "تیپیکوح"

در پایان معاملات امروز حق تقدم نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری دارويی تامین "تیپیکوح" با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی، متوقف خواهد شد.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی "چدن"، "لوتوس"

نماد معاملاتی شرکت‌های تولیدی چدن سازان "چدن"، تامین سرمایه لوتوس پارسیان "لوتوس" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند.

بازگشایی نماد‌های معاملاتی "دارو"، "دالبر"، "دلقما"

نماد معاملاتی شرکت‌های کارخانجات داروپخش "دارو"، البرز دارو "دالبر"، دارویی و بهداشتی لقمان "دلقما" با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می‌باشند.

بازگشایی نماد معاملاتی "غبهنوش"

نماد معاملاتی شرکت بهنوش ایران  "غبهنوش" با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیيت مدیره، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است. همچنین ضروری است سرمایه گذاران علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نماد معاملاتی "وکار"

نماد معاملاتی شرکت بانک کارآفرین "وکار" با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تصویب صورت‌های مالی، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله میباشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران  علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد