اجرای پنجره واحد مدیریت زمین با 3 راهبر

اجرای پنجره واحد مدیریت زمین با 3 راهبر

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: خدمات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در 3 راهبر فنی، اجرایی و نظارتی تعریف شده و در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز دوشنبه 25 اردیبهشت نشست خبری سامانه پنجره واحد «مدیریت زمین» در محل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری تهران برگزار شد. عباسعلی نوبخت، ريیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این نشست با اشاره به خدمات پنجره واحد مدیریت زمین گفت: خدمات این سامانه در 3 راهبر تعریف شده است؛ راهبر فنی، راهبر اجرایی و راهبر نظارت. سازمان فناوری اطلاعات ایران متولی راهبر فنی، سازمان منابع طبیعی به همراه دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی راهبر اجرا و سازمان اطلاعات راهبر نظارت را بر عهده دارند.

وی افزود: با توجه به ضوابط مصوب 18 آبان 1401 که از سوی معاون اول ريیس جهموری ابلاغ شد وظایفی برای نهادها برای تبادل الکترونیکی اطلاعات با مخاطبان و پایش اراضی کشور مشخص شد.

وی ادامه داد: در این راستا تمام اداره‌های استانی نهادهای اجرایی کشور موظف هستند با توجه به برنامه ابلاغی نسبت به ارايه اطلاعات مورد نیاز اقدام و در پنجره واحد بارگذاری کنند.

نوبخت تصریح کرد: سازمان منابع طبیعی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات منشور مدیریت زمین را تدوین و به کارگروه فراقوه ای مقابله با زمین خواری ارايه کند. این کار انجام و برای کارگروه ارسال شد.

ريیس سازمان منابع طبیعی کشور در پایان اظهار کرد: بر اساس دستور ارايه گزارش از عملکرد هر یک از متولیان در حوزه پنجره واحد مدیریت زمین جز وظایف آنها به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد