چند خبر برای سهامدارن خرد / افزایش سرمایه چند نماد و انتقال نماد شغدیر به بورس

چند خبر برای سهامدارن خرد / افزایش سرمایه چند نماد و انتقال نماد شغدیر به بورس

پیشنهاد افزایش سرمایه نماد تکنار، رمپنا و حفاری به مجمع عمومی فوق‌العاده ارسال شد. فرصت بانک دی جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار تمدید شد و همچنین پتروشیمی غدیر از فرابورس به بورس منتقل شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت مجتمع معادن مس تکنار و شرکت گروه مپنا پیشنهاد افزایش سرمایه خود را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کردند. افزایش سرمایه نماد حفاری نیز تایید شد. همچنین فرصت بانک دی برای پذیرش اوراق به مدت یک ماه تمدید شد. همچنین نماد «شغدیر» از فرابورس به بورس منتقل شد.

یشنهاد هیيت مدیره به مجمع عمومی فوق‌العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت مجتمع معادن مس تکنار از مبلغ شش میلیارد به مبلغ 43 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی در تاریخ 16 اسفند به تصویب هیيت مدیره رسید. انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

همچنین آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت گروه مپنا از مبلغ دو هزار و 700 میلیارد به چهار هزار میلیارد تومان در 16 اسفند ماه 99 در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

افزایش سرمایه شرکت حفاری شمال به مبلغ 378 میلیارد تومان بررسی شد و به تایید سازمان رسید. با توجه به زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به 30 اسفند ماه شرکت، افزایش سرمایه فوق تا زمان برگزاری این مجمع نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت خواهد رسید.

مطالعه بیشتر: خلاصه تصمیمات مجمع عمومی شرکت حفاری شمال (آگهی سامانه کدال)

فرصت اعطا شده به ناشر جهت رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار باک دی تمدید شد. با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، شرکت فرابورس ایران با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت پذیرش اوراق بهادار، به مدت یک ماه دیگر تا تاریخ 15 فروردین 1400 تمدید شد.

مطالعه بیشتر: آگهی بانک دی در خصوص تمدید مهلت پذیرش اوراق بهادار

شرکت پتروشیمی غدیر در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد