زمان قرعه‌کشی جدیدترین حراج ایران خودرو + قیمت و لینک ثبت‌نام

زمان قرعه‌کشی جدیدترین حراج ایران خودرو + قیمت و لینک ثبت‌نام

قرعه‌کشی جدیدترین حراج محصولات ایران خودرو، روز شنبه 24 مهر با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، فروش فوق‌العاده برخی محصولات شرکت ایران‌خودرو (با روش قرعه‌کشی) مطابق جدول زیر از سه‌شنبه مورخ 20 مهر 1400 شروع شد و تا پایان روز جمعه مورخ 23 مهر ادامه می‌یابد.

شرایط و ضوابط قرعه‌کشی همچنان فعال است و موعد تحویل محصولات در جدیدترین حراج محصولات ایران خودرو حداکثر 3 ماهه خواهد بود. قرعه‌کشی این مرحله از ثبت نام شنبه 24 مهر، با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود. (باشگاه خبرنگاران جوان).

جدیدترین حراج محصولات ایران خودرو (با روش قرعه‌کشی) مطابق جدول زیر انجام می‌شود.

قیمت خودروها در بازار

به گزارش تجارت‌نیوز، جدیدترین حراج محصولات ایران خودرو برای چهار محصول راناپلاس، پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و پارس بنزینی برگزار می‌شود.

راناپلاس در طرح حراج ایران خودرو به قیمت 180 میلیون و 391 هزار و 811 تومات عرضه می‌شود. این محصول در بازار 268 میلیون تومان قیمت دارد.

پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای نیز در جدیدترین حراج محصولات ایران خودرو، 216 میلیون و 263 هزار و 91 تومان قیمت خورده است. این محصول در بازار 335 میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح جدید حراج ایران خودرو، به قیمت 390 میلیون و 89 هزار و 327 تومان در اختیار برندگان قرار می‌گیرد. این محصول در بازار 463 میلیون تومان قیمت دارد.

پارس بنزینی، آخرین محصولی است که در جدیدترین حراج محصولات ایران خودرو عرضه می‌شود که 140 میلیون و 273 هزار و 500 تومان قیمت خودرو است. این محصول در بازار 281 میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

متقاضیان باید به لینک esale.ikco.ir مراجعه کنند.

مطالعه بیشتر: حراج بعدی سایپا کی است؟ + قیمت و لینک ثبت‌نام

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودروی تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد