نرم افزار "متاویو" رونمایی شد

نرم افزار "متاویو" رونمایی شد

نرم افزار هوشمند رصد بازار سرمایه توسط کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، بهادر شمس در مراسم رونمایی از نرم افزار هوشمند رصد بازار سرمایه کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان با نام "متاویو" اظهار کرد: بازار سرمایه ما ایرانی بوده و هیچ جایی در دنیا پارامتر‌های بازار ما را ندارد حتی تحلیل‌های تکنیکال ما نیز ایرانی است.

مدیرعامل کارگزاری آرمان تدبیر نقش جهان افزود: در سال 96 فعالیت‌های را آغاز کردیم تا امکاناتی را برای مشتریان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه این نرم افزار به عنوان یک دستیار می‌تواند به فرد معامله کننده کمک کند، گفت: سعی شده نرم افزار با کیفیت طراحی و در اختیار فعالان بازار قرار دهیم تا بتوانند با موفقیت عمل کنند.

شمس بیان کرد: آرمان تدبیر نقش جهان به دنبال جذب سهامداران هوشمند بازار هستیم و ابزار هوشمند را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

همچنین علی بهشتی روی، سرپرست امور اعضای بورس در این مراسم اظهار کرد: یکی از معضلات بازار سرمایه این است که همه خود را تحلیل گر می‌دانند و اقدام به سیگنال فروشی می‌کنند.

وی گفت: هر شخصی باید خود اقدام به تحلیل کند و توجهی به گروه‌های تلگرامی و سیگنال دهی افراد نکند.

بهشتی روی بیان کرد: در بورس ایران 80 تا 90 درصد امور به درستی در حال انجام است و چند درصد محدود نباید آن عملکرد را تحت تاثیر قرار دهد.

ادامه دارد...

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد