سهامداران بانک ملت بخوانند (22فروردین)/ رشد یک درصدی وبملت در آخرین معاملات

سهامداران بانک ملت بخوانند (22فروردین)/ رشد یک درصدی وبملت در آخرین معاملات

در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با افت 0.5درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. همچنین وبملت صدرنشین خروج پول حقیقی‌ها شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت با افت 0.5درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام بانک ملت امروز متعادل معامله شد. این روزها که بازار سهام شاهد خروج پول حقیقی‌هاست، «وبملت» با 64میلیارد تومان، بیشترین خروج پول حقیقی‌ها را داشت. گفتنی است این نماد به جز اولین روز سال تا به امروز سبزپوش نشده است اما در آخرین معاملات امروز خود شاهد رشد یک درصدی بود. همچنین حجم معاملات بانک ملت نسبت به روز گذشته رشد 1374درصدی را تجربه کرد.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد 3,930ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی 310میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 3,870ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود 120میلیارد تومان رسید. همچنین 25درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و 75درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 250میلیون برگه سهم (80درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 60میلیون سهم (20درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد