بیشترین ارزش معاملات سهام (7دی)/ شستا به صدر معاملات برتر صعود کرد

بیشترین ارزش معاملات سهام (7دی)/ شستا به صدر معاملات برتر صعود کرد

امروز معامله‌گرها 130میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و 4.4درصد...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و 210میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «خودرو»، «برکت»، «خگستر» و «حآفرین» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل 130میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، ایران‌ خودرو پس از معاملاتی به ارزش 95میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که 380میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات 350میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 4.4درصد از کل سهام صنایع شیمیایی سینا (شسینا) معامله شد، 10نماد برتر سهم 23.7درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 39نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد