استقبال از برق تجدیدپذیر در بورس/ هر کیلووات ساعت برق2 هزار 26 تومان مبادله شد

استقبال از برق تجدیدپذیر در بورس/ هر کیلووات ساعت برق2 هزار 26 تومان مبادله شد

دومین روز معاملات برق تجدیدپذیر در تالار برق سبز بورس انرژی ایران با استقبال صنایع همراه شد، به‌ گونه‌ای که به دنبال دادوستد 10 هزار و 661 کیلووات ساعت برق، هر کیلووات‌ساعت برق به طور میانگین 20 هزار و 264 ریال کشف قیمت شد.

دومین روز از معاملات برق تجدیدپذیر در تالار برق سبز بورس انرژی ایران با استقبال صنایع همراه بود به‌نحوی که به دنبال دادوستد 10 هزار و 661 کیلووات ساعت برق به قیمت میانگین 20 هزار و 264 ریال به ازای هر کیلووات‌ساعت، معاملاتی به ارزش 160 میلیارد و 728 میلیون ریال رقم خورد که از 12 برابر شدن این متغیر حکایت داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، ولی‌الله آیینه‌نگینی، مدیر عملیات بازار برق بورس انرژی ایران با بیان این خبر گفت: «امروز 10 معامله برق تجدیدپذیر در تالار برق سبز بورس انرژی ایران رقم خورد و هر کیلووات‌ساعت به طور میانگین 20 هزار و 264 ریال فروخته شد که مجموعا نسبت به روز نخست معاملات افزایش نشان می‌داد.»

تالار برق سبز بورس انرژی ایران در سایت TSETMC.com نشان می‌دهد که دیروز نیز هر کیلووات‌ساعت برق تجدیدپذیر به بهای 19 هزار و 950 ریال معامله شد و در پایان روز معاملاتی 901 کیلووات‌ساعت برق در 7 معامله و به ارزش 13 میلیارد و 370 میلیون ریال به متقاضیان برق تجدیدپذیر فروخته شد.

معاملات برق تجدیدپذیر در تالار برق سبز بورس انرژی ایران هر هفته از شنبه تا چهارشنبه در ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و تا 12:30 ادامه دارد. پیش‌گشایش این معاملات از ساعت 8:30 تا 9 صبح خواهد بود.

نماد بار پایه ماهانه تیرماه 28 خدادماه بسته خواهد شد و متقاضیان برق تجدیدپذیر با خرید این نماد می‌توانند برق تجدیدپذیر مورد نیاز خود برای تیرماه را تامین کنند.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد