فارس من| توزیع نان کیلویی راهکاری برای کم فروشی

فارس من| توزیع نان کیلویی راهکاری برای کم فروشی

مخاطبان خبرگزاری می گویند، دولت فروش نان کیلویی را در کشور اجرا کند که راهکار مناسبی برای کم فروشی در برخی نانوایی ها است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان فارس من خبرگزاری با ثبت پویشی با عنوان «فروش کیلویی نان را اجباری کنید» درخواست پیگیری کرده‌اند.

آنها نوشته اند:‌ در حال حاضر برخی از نانوایی‌ها به خصوص سنگکی‌ها و نانواهای بربری با نصف وزن استاندارد، نان به مشتری می دهند و گوششان هم بدهکار نیست، لطفا با فروش کیلویی نان به این کم‌فروشی پایان دهید.

به گزارش فارس،‌مخاطبان با این درخواست در واقع به کم فروشی نان اعتراض دارند و فروش نان کیلویی را راهکاری برای این مشکل می دانند.

در صورتی که نان کیلویی فروخته شود، امکان کم فروشی نخواهد بود البته شاید وزن کردن نان و نیاز به ترازوی دقیق مشکلی هم برای نانواها درست کند.

اکنون فروش نان کیلویی در برخی از استان های کشور به صورت پایلوت اجرا می شود و در صورتی که نتیجه بهتری داشته باشد در کشور اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری فارس در آینده مصاحبه هایی را با مسيولان درباره آخرین وضعیت توزیع نان کیلویی پایلوت دراستان ها و اجرای آن در سراسر کشور منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد