شورای اقتصاد به جز شخص رییس مخالف عرضه خودرو در بورس نیست/ درباره توقف پرداخت وام از رییس کل بانک مرکزی بپرسید

شورای اقتصاد به جز شخص رییس مخالف عرضه خودرو در بورس نیست/ درباره توقف پرداخت وام از رییس کل بانک مرکزی بپرسید

ایلنا: تنظیم گری شبکه بانکی کشور بر عهده بانک مرکزی است. همین الان هم می‌گویم نرخ جدید سود بانکی اعلام می‌شود اما زمان آن را باید آقای رییس کل بانک مرکزی اعلام کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سید احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایلنا درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده درباره فروش خودرو در بورس اظهار داشت: مصوبه شورای عالی بورس همان مصوبه قبلی است اما درباره مشمول شدن ذیل قوانین رقابت و انحصار به طور قانونی شورای رقابت است که در این باره تصمیم می‌گیرد. 

وی درباره مخالفت شورای رقابت برای عرضه خودرو در بورس ادامه داد: با توجه به مصوبه شورای رقابت است ما به این موضوع نرسیدیم که شورا و نه شخص رییس شورای رقابت مخالف باشد. همان مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر عرضه خودرو در بورس ادامه دارد مگر اینکه شورای رقابت تصمیم دیگری درباره قوانین رقابت و انحصار بگیرد. 

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال دیگر ایلنا مبنی بر اینکه وام دهی از سوی بانک‌ها متوقف شده و بانک‌ها منتظر افزایش نرخ سود بانکی تا 23 درصد هستند، آیا نرخ سود افزایش پیدا می‌کند، گفت: این موضوع را از آقای رییس کل بانک مرکزی بپرسید. تنظیم گری شبکه بانکی کشور بر عهده بانک مرکزی است. همین الان هم می‌گویم نرخ جدید سود بانکی اعلام می‌شود اما زمان آن را باید آقای رییس کل بانک مرکزی اعلام کند. 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد