عرضه اولیه هفته آینده چیست؟

عرضه اولیه هفته آینده چیست؟

مدیرعامل فرابورس اعلام کرد هفته آینده «شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری» با نماد « مدیریت» در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش نبض بورس، هشتمین عرضه اولیه سال جاری با نام شرکت سرمایه گذاری هامون صبا با نماد وهامون که قرار بود هفته پیش در روز سه شنبه 29 تیر 1400 انجام شود که با تعطیلی بورس این عرضه اولیه لغو شد و امروز 6 مرداد 1400 این عرضه اولیه انجام شد و در این عرضه اولیه 15 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری هامون صبا از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و شستا در بازار فرابورس عرضه شد که حدود 2 میلیون و 654 هزار 258 کد معاملاتی شرکت کردند و  161 سهم به 2 میلیون و 635 هزار و 801 کد معاملاتی اختصاص یافت و با قیمت 1902 تومان کشف قیمت شد که در کل حدودا معادل 31 هزار تومان شد.

امروز امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس ایران در ارتباط با عرضه اولیه جدید در فرابورس گفت: هفته آینده در گروه سرمایه گذاری ها، عرضه اولیه خواهیم داشت. «شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری» با نماد «مدیریت» در فرابورس عرضه خواهد شد.

همچنین هامونی در ارتباط با زمان دقیق این عرضه اولیه اظهار نمود که: در روز‌های شنبه و یکشنبه (9 و 10 مرداد ماه 1400) این شرکت برای عرضه اولیه در روز چهارشنبه (13 مرداد 1400) آگهی می‌شود.

شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (سهامی عام) با نماد مدیریت پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، از تاریخ 12 اسفند 1399 به‌عنوان دویست و سی و ششمین نماد معاملاتی (شصت و هفتمین شرکت در بازار اول)، در فهرست نرخ‌های بازار اول فرابورس ایران درج شد و لازم به ذکر است که نماد مدیریت زیرمجموعه ومدیر است.

بیشتر بخوانید: 

  • در عرضه اولیه وهامون به هر کد چند سهم رسید؟
  • چه خبر از بزرگان بورس؟
  • پاداش نجومی دو بانک برای هیات مدیره

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد