3 میلیون ساعت کاری‌ با موج اعتصاب‌ها در انگلیس‌ از دست رفت

3 میلیون ساعت کاری‌ با موج اعتصاب‌ها در انگلیس‌ از دست رفت

آمارهای جدید نشان می‌دهد، بیش از 2.8 میلیون ساعت کاری در جریان اعتصاب‌ها برای افزایش حقوق در زمستان در انگلیس از دست رفته است.

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس، روزنامه دیلی میل گزارش داد، آمارها نشان می‌دهد، بیش از 2.8 میلیون ساعت کاری در جریان اعتصاب‌ها در «زمستان نارضایتی» از دست رفته است.

روزنامه‌های انگلیسی به دنبال اعتصاب‌های گسترده در این کشور، اصلاح «زمستان نارضایتی» را برای دوره اعتصاب‌ها به کار می‌برند.

این رقم سرسام‌آور که بالاترین رقم در 3 دهه گذشته به شمار می‌رود، جدیدترین آمار رسمی است که نشان داده 556 هزار ساعت کاری تنها در ماه مارس از دست رفته است.

آمار 6 ماهه از ماه اکتبر سال گذشته بیشترین میزان از سال 1989 یعنی روزهای ناآرام پایانی دولت تاچر را به خود اختصاص داده است.

ساعات کاری از دست رفته در 6 ماه سال گذشته به 3.3 میلیون رسیده است.

تاثیر پیاده‌روی بخش عمومی (حضور در اعتصاب) به خدمات ملی بهداشت انگلیس، مدارس، راه‌آهن خسارت وارد کرد که در آمار اداره ملی آمار این کشور آشکار شد. آمار کامل سال‌ها را نمی‌توان با یکدیگر مقایسه کرد زیرا شیوع کرونا جمع‌آوری آمار را مختل کرد.

اتحادیه‌ها با مقابله با افزایش تورم که از 10 درصد بالاتر رفته است، خواستار افزایش دو رقمی حقوق‌ها شدند.

اما وزرا هشدار داده‌اند، تسلیم شدن در برابر درخواست‌ها برای مصالحه بزرگ به تنهایی به سرعت چشمگیر قیمت‌ها دامن می‌زند.

پت کالن، ريیس کالج سلطنتی پرستاری در یک سخنرانی در کنگره سالانه در برایتون از اعضا خواست تا به اعتصابات بیشتر رای بدهند.

کالج سلطنتی پرستاری هشدار داده است، این اقدامات ممکن است تا کریسمس ادامه داشته باشد و باعث لغو هزاران عمل و ویزیت بیماران خواهد شد.

کالن ادامه داد، خدمات ملی بهداشت انگلیس و سیستم مراقبت اجتماعی «از اصول تخطی کردند» و «پرستاران به این دلیل که بیماران ما دارند می‌میرند، اعتصاب می‌کنند.»

اتحادیه سراسری کارگران راه‌اهن، دریانوردی و حمل نقل نیز متعد شدند تا با اعتصاب‌های بیشتر ادامه دهند.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد