بورس نتوانست صعود خود را حفظ کند

بورس نتوانست صعود خود را حفظ کند

هرچند که روند حرکت شاخص کل بورس در ساعات میانی امروز صعودی بود، اما این شاخص در ساعات پایانی دوباره روند نزولی به خود گ...

ایسنا: هرچند که روند حرکت شاخص کل بورس در ساعات میانی امروز صعودی بود، اما این شاخص در ساعات پایانی دوباره روند نزولی به خود گرفت.

شاخص کل بورس امروز با 1611 واحد افزایش در رقم یک میلیون و 473 هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم 775 واحد افزایش یافت و رقم 404 هزار و 657 واحد را ثبت کرد. در این بازار 300 هزار معامله به ارزش 39 هزار و 492 میلیارد ریال انجام شد.

معدنی و صنعتی گلگهر و توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پتروشیمی پردیس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس 124 واحد کاهش یافت و در رقم 19 هزار و 415 واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار 139 هزار معامله انجام دادند که 58 هزار و 460 میلیارد ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، فولاد هرمزگان جنوب و سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و پالایش نفت لاوان، پتروشیمی تندگویان، صنعتی مینو و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

پ

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد