سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه ‌گذاری سهم‌ آشنا برای هفته دوم آذر

سبد پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه ‌گذاری سهم‌ آشنا برای هفته دوم آذر

شرکت مشاور سرمایه‌گذاری سهم‌آشنا، پرتفوی پیشنهادی خود برای هفته دوم آذر ماه 1400 را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در سبدی که شرکت مشاور سرمایه‌‌گذاری سهم‌آشنا، در تاریخ سوم آذر ماه 1400 ارايه داد، نام سه نماد «فجر»، «شبصیر» و «خکاوه» برای سرمایهگذاری در میان‌مدت به چشم می‌خورد. همچنین این شرکت، «صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان» را برای سرمایه‌گذاری در بلندمدت پیشنهاد داده است.

سبد پیشنهادی سرمایه گذاری میان‌مدت شرکت سهم‌آشنا

سهام شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با نماد «فجر» که 15درصد از این پرتفو را به خود اختصاص داده به عنوان یکی از گزینه‌های پیشنهادی شرکت مشاور سرمایه‌گذاری سهم‌آشنا است. نماد فجر، در آخرین روز معاملاتی هفته قیمت پایانی 24,270ریال را ثبت کرد. شرکت مشاور سرمایه‌گذاری سهم‌آشنا وضعیت تکنیکی مناسب سهم را به عنوان مهمترین دلیل انتخابش اعلام کرده و هدف قیمتی 29,500ریالی را برای فجر مشخص کرده که معادل بازدهی حدود 21درصدی در میانمدت، برای سهامداران این شرکت است. 

سهام شرکت تولیدات پتروشیمی قايد بصیر که با نماد «شبصیر» در بازار اول فرابورس معامله می‌شود دومین سهمی است که در سبد پیشنهادی سهم‌آشنا قرار گرفته است. شبصیر که در پایان معاملات روز سوم آذر ماه، با قیمت 111,400ریال به استقبال هفته آینده رفته، هدف قیمتی 145,000ریالی و رشد حدود 30درصدی را در میانمدت پیش روی خود می‌بیند. وضعیت مناسب شبصیر که نشات گرفته از رشد مناسب درآمد عملیاتی شرکت در سال جاری است، باعث شده تا این نماد 15درصد از پرتفوی پیشنهادی این هفته شرکت سهم‌آشنا را به خود اختصاص دهد.

سومین سهامی که در سبد پیشنهادی سهم‌آشنا حضور دارد؛ سهام سایپا دیزل با نماد «خکاوه» است. نسبت p/e مناسب شرکت در قیاس با سایر نمادهای هم‌گروه مهم‌ترین دلیلی است که این سهم از سوی سهم‌آشنا به سرمایهگذاران پیشنهاد شده است. خکاوه در روز چهارشنبه گذشته، قیمت پایانی 3,790ریال را ثبت کرد؛ بر اساس پیش‌بینی شرکت سهم‌آشنا، نماد خکاوه در میانمدت با رشدی بالغ بر 17درصد همراه شده و به قیمت4,450ریال خواهد رسید.

سبد پیشنهادی سرمایه گذاری بلندمدت شرکت سهم‌آشنا

در سبد پیشنهادی سهم‌آشنا، صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت امین آشنا ایرانیان، برای سرمایه‌گذاری در بلندمدت پیشنهاد شده است. این صندوق، اولین صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی است که در سایت فیپیران، موفق به کسب درجه عملکرد 5ستاره شده است. همچنین این صندوق به طور ماهیانه سود تقسیم می‌کند و میانگین بازدهی آن بیش از 29 درصد بوده است. شرکت مشاور سرمایه‌گذاری سهم‌آشنا، پیشنهاد کرده است که سهامداران 60درصد از پرتفوی خود را به این صندوق اختصاص دهند.

لازم به ذکر است این سبد پیشنهادی توسط شرکت مشاور سرمایه گذاری سهم‌آشنا، جهت بازنشر در اختیار اقتصاد آنلاین قرار گرفته و هرگونه سود و زیان، برعهده سرمایه‌گذار خواهد بود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد