سازمان بورس، دو مرکز پاسخگویی راه‌اندازی کرد

سازمان بورس، دو مرکز پاسخگویی راه‌اندازی کرد

مرکز ارتباط مردمی سازمان بورس، پیشنهادها، شکایات و درخواست‌های سرمایه‌گذاران از نهاد ناظر را پیگیری می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ روابط عمومی و امور بین‌‌الملل سازمان بورس اعلام کرد: چنانچه سرمایه‌گذاران خواسته‌ای از نهاد ناظر بازار سرمایه دارند یا شکایت، انتقاد و پیشنهادی در خصوص فرآیندهای کلی مرتبط با وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار دارند، می‌توانند از طریق مرکز ارتباط مردمی، آن را پیگیری کنند و این مرکز همه نکات را در اختیار مسيولین مربوطه جهت رسیدگی قرار خواهد داد.

 نشانی این مرکز [email protected] است و به محض ارسال ایمیل، رسیدگی به موضوعات، قابل پیگیری است. گفتنی است پیش‌تر، سامانه CRM یا مرکز ارتباط با مشتریان سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره 6375 راه‌اندازی شده که سهامداران محترم می‌‌توانند موضوعات خود را به شکل تلفنی ارايه کنند.

همچنین در صورتی که سرمایه‌گذاران نیاز ارتباط مستقیم با ريیس سازمان بورس و اوراق بهادار داشته باشند، می‌توانند در طول 24 ساعت شبانه روز پیام‌ها، نظرات، پیشنهادها و انتقادات را از طریق نشانی  [email protected] اعلام کنند. به محض دریافت موارد اعلام شده، با فوریت آن موضوع  بررسی و به سهامداران بازخورد داده خواهد شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد