بازدید وزیر راه و شهرسازی از منطقه سیل‌زده امامزاده داوود +تصاویر

بازدید وزیر راه و شهرسازی از منطقه سیل‌زده امامزاده داوود +تصاویر

وزیر راه و شهرسازی به اتفاق وزیر کشور، فرمانده فراجا و ريیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از منطقه سیل زده امامزاده داوود بازدید و بر نحوه امدادرسانی نظارت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به اتفاق وزیر کشور، استاندار تهران، فرمانده نیروی انتظامی، معاون وزیر راه و ريیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از منطقه سیل زده امامزاده داوود، بازدید و بر نحوه امدادرسانی نظارت کرد.

پیرو هشدارهای هواشناسی مبنی بر حاکم شدن وضعیت نارنجی هواشناسی و بروز بارندگی شدید و سیلاب اکیپ‌های راهداری به منظور روان‌سازی ترافیک و اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران در حال ارايه خدمات به هم‌استانی‌های گرامی هستند.

با این وجود و طبق اعلام جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شمار کشته‌شدگان سیل و رانش زمین در امامزاده داوود به 6 نفر و مصدومان به 9 نفر رسیده است. همچنین جست‌وجو برای پیدا شدن 14 مفقودی ادامه دارد.

بر اثر این بارش‌ها در چند نقطه از استان تهران، به خصوص در نقاط شمال و شمال شرقی استان، این مناطق به ویژه در منطقه کن امامزاده داوود دچار آب‌گرفتگی و سیلاب شد که با استقرار 120 دستگاه ماشین‌آلات راهداری و دستگاه‌های مکانیزه مورد نیاز در راهدارخانه‌ها، تلاش راهداری استان تهران بر این بوده که مشکلی در خصوص برقراری ترددی ایمن در محورها وجود نداشته باشد.

همچنین کار پاکسازی سنگ‌های ریزش کرده در بخش رودبار و قصران، لواسان بزرگ و کوچک و همچنین در حوزه شمیرانات انجام شد و در جاده امام رضا قیام دشت، پاکدشت مسیر تهران مشهد رسوبات و گل و لای به سرعت پاکسازی شده و تردد روان است.

در بخش رودهن-آردین هم به سمت جبر اکیپ‌های راهداری محور را پاکسازی کرده است.

شهروندان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی کنونی از سفرهای غیر ضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه تلفنی، اینترنتی و پیامکی 141 از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد