روند ساروم در بورس چگونه خواهد بود؟

روند ساروم در بورس چگونه خواهد بود؟

ساروم امروز 6 بهمن 99 بازار را با صف فروش آغاز کرد و در نهایت هم این نماد با صف فروش کار را به پایان رساند. روند این نماد در روز‌های آینده بورس چگونه خواهد بود؟

به گزارش نبض بورس، ساروم معاملات امروز 6 بهمن 99 را از صف فروش آغاز کرد و تا نزدیکی صفر تابلو بالا آمد، اما خیلی زود دوباره به سمت صف فروش پیش رفت و با اینکه یکبار صف فروش آن در میانه‌های بازار جمع شد، اما دوباره فشار فروش سهم را به صف فروش نشاند و تا آخر بازار صف فروش پابرجا ماند. در پایان ساروم با معامله 3.3 میلیون برگه سهم و پایانی 4.6 منفی بسته شد.

پیش بینی روند ساروم در روز‌های آینده بورس
 

سهم ساروم از تابستان وارد فاز اصلاحی شده است و به نظر می‌آید همچنان روند اصلاح ادامه داشته باشد. به طوری که ملاحظه می‌شود قیمت از اوج خود در 4500 تومان طی یک اصلاح 5 موجی تا محدوده 2000 تومان پایین آمده است و از این سطح توانسته تا فیبوی 0.38 اصلاح اخیر قیمت را ریکاوری کند. قیمت با رسیدن به این سطح در 3000 تومان با مقاومت روبرو شده است به طوری که سه بار تلاش ناموفق برای عبور از آن را روی تابلو ثبت کرده است.

از آنجایی که قیمت موفق به عبور و تثبیت بر روی یکی از سطوح برگشتی فیبوناچی نشده است می‌شود نتیجه گرفت که اصلاح در موج میانی از یک اصلاح بزرگتر همچنان ادامه دارد.
اما اگر در روز‌های آتی روند قیمتی به سطح 2500 تومان واکنش مثبت نشان دهد بار دیگر توانایی رسیدن به 3000 تومان را دارد و در صورت عبور از آن می‌تواند تا 3600 تومان در گام دوم رشد کند. حد ضرر تحلیل فوق بر روی 2400 تومان قرار دارد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد