رستمی از شستا به فملی! | علی رستمی مدیرعامل فملی کیست؟ + عکس

رستمی از شستا به فملی! | علی رستمی مدیرعامل فملی کیست؟ + عکس

علی رستمی که تا صبح امروز مدیرعامل شستا بود به یک باره عصر امروز مدیرعامل ملی صنایع مس ایران شد! بنابراین علی رستمی از شستا به فملی نقل مکان کرد!

به گزارش نبض بورس، زمزمه‌های استعفا یا برکناری علی رستمی از شستا از روز گذشته در فضای مجازی و رسانه‌ها پیچید و حتی برخی کانال‌های تلگرامی با قاطعیت اعلام کردند که رستمی از شستا رفت و سکان هدایت این غول بورسی به فرد دیگری منتقل شده است!

بررسی‌های نبض بورس و مصاحبه‌ها با افراد آگاه نشان می‌داد که علی رستمی هنوز در سمت مدیرعاملی شستا قرار دارد.

حتی ظهر امروز طی خبری اعلام شد که با حکم رستمی، مدیرعامل شستا، امیرحسین نادری مدیرعامل ومعادن به شرکت صدر تامین رفته و سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی مس جایگزین او خواهد شد.

بعد از پایان بازار امروز، اما به یکباره فرمان رستمی از شستا به سمت مدیرعاملی ملی صنایع مس ایران یا همان فملی چرخید و وی در عصر امروز چهارشنبه 25 اسفند 1400 به مدیرعاملی ملی صنایع مس ایران انتخاب شد.  

شایان ذکر است که علی رستمی در 22 مهر 1400 به سمت مدیرعاملی شستا رسیده بود و تقریبا شش ماه بعد عالیجناب بورس را به مقصد فملی ترک کرد!

 
به احتمال بسیار زیاد علیزاده به عنوان سرپرست شستا مشغول به کار خواهد شود. 
علی رستمی مدیرعامل فملی کیست؟

علی رستمی فرزند حسین متولد 29 مرداد ماه 1349 در تهران می‌باشد. وی متاهل و دارای یک فرزند دختر است. دختر ایشان دانشجوی پزشکی شهید بهشتی هستند و متاهل می باشند. داماد علی رستمی هم دانشجوی تخصص پزشکی در دانشگاه زنجان هستند. آخرین مدرک تحصیلی او دکترای مدیریت بازرگانی گرایش مالی از دانشگاه سمنان است.

 
 

علی رستمی هیات علمی دانشگاه پیام نور استان تهران می باشند. ایشان در قریب به دویست و پنجاه پایان نامه در مقاطع ارشد و دکترا استاد راهنما بوده اند.

 

وی در یک خانواده کارگری متولد شده است و پدرش بازنشسته تامین اجتماعی می باشد. رستمی دارای هفت خواهر و برادر است و برادر بزرگتر ایشان بازنشسته کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر و برادر کوچکترش نیز کارمند نیروگاه کرمان مجموعه وزارت نیرو می باشند.

وی در سال 1369 در مجتمع شهید بهشتی سپاه استخدام شد. این مجتمع در حوزه فعالیت های الکترونیک صنایع سپاه فعالیت می کرد و خروجی آن راه اندازه موبایل در سال 1371 در ایران بود. علی رستمی در سال 1374 به بنیاد مستضعان انقلاب اسلامی رفت. مهمترین اقدامات در بنیاد مستضعفان راه اندازی بخش انرژی بنیاد و حضور بنیاد در پروژه های بزرگ صنعت نفت و گاز بود.

 

علی رستمی در سال 1385 از بنیاد مستضعفان به شرکت ملی مس ایران رفت و کار را در این شرکت آغاز کرد و پروژه های توسعه ای مس را در کوران بحران مالی 2007 مدیریت کرد. 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد