برآورد میزان خسارت وارده به بازار گل تهران

برآورد میزان خسارت وارده به بازار گل تهران

شاهرخی در خصوص میزان خسارت به غرفه‌های بازار گل محلاتی، گفت: خسارت میلیاردی به 3 غرفه وارد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: اکبر شاهرخی ريیس اتحادیه گل و گیاه گفت: طبق نظر استانداری تهران بازار گل محلاتی از روز پنجشنبه به مدت 3 روز تعطیل است. بر این اساس طبق نظر استانداری و مقامات بالا بازار گل شهید محلاتی تهران باز می‌شود و این موضوع از دست ما خارج است و همچنین سازمان آتش نشانی گزارشی به ما اعلام نکرده است. خسارت میلیاردی به 3 غرفه وارد شده است.

ريیس اتحادیه گل و گیاه در خصوص میزان خسارت وارد شده به غرفه‌های بازار گل که بر اثر انفجار تخریب شده‌اند، گفت: متاسفانه خسارت میلیاردی به این 3 غرفه وارد شده و در حال حاضر نمی‌توان در خصوص میزان خسارت نهایی این حادثه اظهار نظر کرد.

به گفته این مقام مسيول 3 غرفه به شدت دچار آسیب شدند و موج انفجار باعث خسارت زیادی به غرفه‌های دیگر نیز شده است.

شاهرخی ادامه داد: بازار گل مخصوص فروش گل و گیاه است و استفاده و مصرف گاز هلیوم در این بازار به شدت ممنوع است، ولی طبق چندین مرتبه اخطار کسی به این موضوع توجه نکرده که این موضوع باعث تلفات جانی شده و همچنان حال چند فرد وخیم است.

او گفت: اگر این انفجار در آستانه شب یلدا صورت می‌گرفت متاسفانه آمار کشته‌ها به شدت افزایش می‌یافت،  به قدری تعداد غرفه‌ها زیاد شده است که ماشین آتش نشانی به سختی توانست در روز حادثه وارد عمل شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد