مشخصات نسخه جدید گوشی تاشوی هواوی

مشخصات نسخه جدید گوشی تاشوی هواوی

شرکت Huawei به زودی از گوشی های سری Mate 50 رونمایی خواهد کرد؛ اما شاید در این رویداد، نسخه جدید گوشی منعطف تاشو هواوی...

رگولاتوری چینی TENAA تصاویری را روی خروجی وب‌سایت خود قرار داد که باید متعلق به جانشین Huawei P50 Pocket باشند؛ گوشی منعطف تاشو هواوی که در زمستان گذشته معرفی شده بود.

این دستگاه فعلا تنها با شماره مدل BAL-AL80 شناخته می‌شود و اطلاعاتی چندانی از مشخصات فنی آن در دست نیست. در تصاویر اما دوربین سه‌گانه و طراحی دو رنگ آن را می‌تواند دید. به نظر هم می‌رسد جنس شیشه‌ای و چرمی داشته باشد.

هواوی پی 50 پاکت یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه و یک دوربین ویژه 32 مگاپیکسلی دارد و باید دید ترکیب دوربین‌های جانشین آن چگونه خواهد بود.

تنها مشخصه فنی که در سایت TENAA درج شده، ظرفیت باتری 4260 میلی‌آمپر ساعتی گوشی جدید است؛ یعنی 260 میلی‌آمپر ساعت بیشتر از نسل قبلی!

همزمان گوشی دیگری از هواوی با شماره مدل CHA-AL80 هم در دیتابیس TENAA رویت شده که باید یک مدل میان رده باشد. ظرفیت باتری این گوشی، 3900 میلی‌آمپر ساعت است.

در ادامه تلاش هواوی برای فاصله گرفتن از سیستم عامل اندروید، هر دو دستگاه با هارمونی او اس کار می‌کنند. همچنین از آنجایی که این کمپانی هنوز در تامین قطعات 5G با مشکل مواجه است؛ این گوشی‌ها نیز مدل‌های 4G هستند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد