تک نمادی که از صف فروش به صف خرید رسید!

تک نمادی که از صف فروش به صف خرید رسید!

در شرایطی که بورس به مانند هر روز تقریبا قرمزپوش است و 57 درصد از نماد‌ها در صف فروش قفل هستند، تنها یک نماد امروز توانست خود را از صف فروش به صف خرید برساند!

به گزارش نبض بورس، امروز 28 اردیبشهت 1400 بورس به مانند هر روز تقریبا قرمزپوش است و بیشتر نماد‌ها در صف فروش قفل می‌باشند و تنها تعداد معدودی در صف خرید می‌باشند.

طبق آخرین اطلاعات موجود از 558 نماد که در حال معامله می‌باشند 319 نماد (57 درصد نمادها) در صف فروش قفل می‌باشند و تنها 15 نماد که حدود 3 درصد نماد‌ها می‌باشند در صف خرید حاضر هستند.  

 
 

در شرایط این گونه بازار، تنها یک نماد گروه غذایی توانست دو سر دامنه نوسان را به خود ببیند و هم کف قیمتی روزانه  و هم سقف قیمتی روزانه را تجربه کند.

نماد غبشهر که متعلق به شرکت صنعتی بهشهر می‌باشد در دقایقی از بازار امروز در صف فروش بود و هم اکنون در صف خرید حاضر می‌باشد.  

البته قیمت پایانی این سهم با افت 16 درصدی و قیمت آخرین معامله آن به افت 13 درصدی رو به رو بوده است.  

352 نفر حقیقی سهام این شرکت را فروختند و در نقطه مقابل 263 نفر حقیقی سهام آن را خریداری کردند. حجم معاملات روزانه این نماد تقریبا 5 میلیون سهم بوده است و این رقم در مقابل میانگین حجم ماهانه آن که 34 هزار می‌باشد بسیار بسیار بزرگ است!

 
 
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد