کشف 3 میلیاردی کالای قاچاق

کشف 3 میلیاردی کالای قاچاق

ريیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در شرق تهران خبر داد.
خبرگزاری ایلنا: ريیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در شرق تهران خبر داد.
 
سرهنگ "علی ولی پور گودرزی" بیان داشت: شانزدهم فرودین ماه در پی دریافت گزارشی کارآگاهان  از دپو و جمع آوری مقادیر  فراوانی کالای قاچاق در ساختمان مسکونی در شرق تهران قرار گرفتند.
 
وی عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی  اعزام و  مشاهده کردند که محموله ای از  کالاها  در محل تخلیه و فردی در حال جابجایی و انتقال این اموال به داخل ساختمان است. 
 
ريیس پلیس امنیت اقتصادی ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی  مشخص شد که مالک ساختمانی محل سکونتش را تبدیل به انبار کالا کرده است، ادامه داد: با هماهنگی های قضايی از محل بازدید و مقادیری کالا از پوشاگ، کفشف مواد غذایی کشف شد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بررسی های اولیه اظهار داشت که در یکی از کشورهای همجوار سکونت دارد و به دفعات مختلف این کالا را به داخل کشور انتقال داده است.
 
وی ادامه داد: در بررسی های بیشتر  536 ثوب البسه ، 69 عدد کیف، 141 جفت کفش، 689 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی ، 4 عدد روتختی ، 20 بسته پودر خوراکی ، 60 بسته آدامس ، 41 عدد لوازم آشپزخانه کشف شد.
 
سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را  3 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد