سود سهام 4 نماد پالایشی کی پرداخت می شود؟

سود سهام 4 نماد پالایشی کی پرداخت می شود؟

شرکت پالایش نفت تبریز، پالایش نفت تهران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس در اطلاعیه‌ های جداگانه ای تاریخ پرداخت سود سهام خود را اعلام کردند.

به گزارش نبض بورس، شرکت پالایش نفت تبریز، پالایش نفت تهران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس در اطلاعیه‌ های جداگانه ای تاریخ پرداخت سود سهام خود را اعلام کردند و سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند و سود سهام سهامداران حقیقی غیر سجامی طبق برنامه زمان بندی زیر قابل دریافت می باشد.

زمان پرداخت سود سهامداران شبریز

طبق اطلاعیه‌ شرکت پالایش نفت تبریز سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند در تاریخ چهارم شهریورماه 1400 پرداخت خواهد شد و سود سهام سهامداران حقیقی غیر سجامی و کلیه سهامداران حقیقی که مطالبات سنوات گذشته خود را دریافت نکرده‌اند (اعم از سجامی و غیر سجامی) از تاریخ 15 شهریور 1400 با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور قابل دریافت است.

 

زمان پرداخت سود سهامداران شتران

طبق اطلاعیه‌ شرکت پالایش نفت تهران سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند در تاریخ 17 مردادماه 1400 تا 15 اسفند 1400 پرداخت خواهد شد.

زمان پرداخت سود سهامداران شپنا

طبق اطلاعیه شرکت پالایش نفت اصفهان سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند در تاریخ هشتم شهریورماه 1400 پرداخت خواهد شد و سود سهام سهامداران حقیقی غیر سجامی و کلیه سهامداران حقیقی که مطالبات سنوات گذشته خود را دریافت نکردهاند (اعم از سجامی و غیر سجامی) از تاریخ اول آبان 1400 با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور قابل دریافت است.

زمان پرداخت سود سهامداران شبندر

طبق اطلاعیه شرکت پالایش نفت بندرعباس سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند در تاریخ دوم شهریورماه 1400 پرداخت خواهد شد و سود سهام سهامداران حقیقی غیر سجامی و کلیه سهامداران حقیقی که مطالبات سنوات گذشته خود را دریافت نکردهاند (اعم از سجامی و غیر سجامی) از تاریخ 15 مهرماه 1400 با مراجعه به یکی از شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور قابل دریافت است.

بیشتر بخوانید:

  • پیش بینی بورس فردا سه شنبه 22 تیر 1400
  • تحلیل تکنیکال و بنیادی حکشتی
  • سهام عدالت 8 میلیونی شد
  • نوری برنامه ای برای افزایش سرمایه دارد؟
  • عملکرد رویایی این پتروشیمی در بهار

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد