بورس متعادل است/ منفی شدن برخی از سهم‌ها طبیعی است

بورس متعادل است/ منفی شدن برخی از سهم‌ها طبیعی است

بازار سهام در میانه روز معاملاتی روندی متعادل دارد. شاخص کل با افت حدود 2500 واحدی در کانال یک میلیون و 397 هزار واحد قرار دارد و ارزش معاملات در میانه بازار 1500 میلیارد تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام در میانه روز معاملاتی روندی متعادل دارد. شاخص کل با افت حدود 2500 واحدی در کانال یک میلیون و 397 هزار واحد قرار دارد و ارزش معاملات در میانه بازار 1500 میلیارد تومان است. شستا و کدما بیشترین تاثیر منفی و خودرو و برکت بیشترین تاثیر مثبت را تا به این لحظه در شاخص کل بورس ثبت کردند. نمادهای بترانس، وتجارت و غکوروش امروز بازگشایی شدند.

شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی و فلزات اساسی در حالی در اکثر نمادها امروز قرمزند که خودرویی‌ها، بانکی‌ها و نفتی‌ها رشد خوبی را تا به اینجا ثبت کردند.

شاخص کل فرابورس نیز با 89 واحد رشد در کانال 18 هزار و 809 واحد قرار دارد. بپاس و فرابورس بیشترین تاثیر مثبت و زاگرس بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس ثبت کردند.

برزو حق شناس، کارشناس بزار سهام گفت: وضعیت بازار خوب است، باید در این مقطع بازار حجم بخورد. در این مرحله مقداری منفی شدن سهم‌ها طبیعی است و مساله مهم حضور خریداران است که کم‌وبیش حضور دارند. شاخص هم‌وزن همان‌طور که قبلا گفتم 365 هزار را پس گرفته است و در این شرایط می‌توان به این بازار امیدوار بود

وی ادامه داد: مادامی که شاخص هم‌وزن در مقطع 360 تا 365 هزار حمایت شود من به آینده بازار امیدوارم.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد