برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شدند + ظرفیت و تعداد متقاضیان

برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شدند + ظرفیت و تعداد متقاضیان

مراسم قرعه کشی مرحله چهل و یکم فروش فوق العاده و فروش فوری محصولات ایران خودرو ساعت 11 صبح امروز (چهارشنبه آذر ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در طرح فروش فوری آذرماه ایران خودرو با موعد تحویل 30 روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P ، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان2 عرضه شده است. همچین در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU7P با موعد تحویل 90 روزه به مشتریان عرضه شده است.

در طرح فروش فوق العاده عادی ایران خودرو 4 میلیون و 132 هزار و 158 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند. همچنین در طرح فروش فوری عادی ایران خودرو 2 میلیون و 332 هزار و 921 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

بر اساس اعلام ایران خودرو در قرعه کشی مرحله چهل و یکم فروش فوق العاده، یک هزار و 600 نفر و در طرح فروش فوری 3 هزارو 494 نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. در این طرح فروش بیشترین تقاضا برای خودرو پژو پارس سال در طرح فروش فوق العاده سه ماه با 3 میلیون و 148 هزار و 812 متقاضی به ثبت رسیده است.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد