اگر سهام شتران دارید، بخوانید (10فروردین)/ پالایش نفت تهران سبزپوش شد

اگر سهام شتران دارید، بخوانید (10فروردین)/ پالایش نفت تهران سبزپوش شد

پالایش نفت تهران برخلاف روز گذشته سبزپوش شد و متعادل معامله شد. این نماد دومین نماد با بیشترین تاثیر بر رشد شاخص شناخته شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تهران با رشد 2.3درصدی مواجه شد و به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.

«شتران» برخلاف روز گذشته با رشد قیمت رو به رو شد. همچنین دومین نماد تاثیرگذار بر رشد شاخص ثبت شد. این نماد در دقایق ابتدایی در یک قدمی صف فروش بود اما معاملات متعادل ادامه یافت و روند قیمتی رو به بالایی در پیش گرفت. «شتران» میان همگروهی‌های خود تنها نماد سبزپوش بود.

سهام شرکت پالایش نفت تهران در آخرین معاملات خود، عدد 10,330ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته 2.8درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی 180میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 10,280ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شتران» به رقم 184میلیارد تومان رسید. همچنین 92درصد از سهام شرکت پالایش نفت تهران را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 163میلیون برگه سهم (91درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد یک میلیون سهم (9درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد