از سازمان بورس تقاضا می‌کنم مجوز افزایش سرمایه بانک دی را صادر کنند

از سازمان بورس تقاضا می‌کنم مجوز افزایش سرمایه بانک دی را صادر کنند

ريیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تقاضای من از عزیزان سازمان بورس این است که همان‌طور که به سهامداران وعده کردیم، قبل از پایان سال افزایش سرمایه را تایید کنند و ان‌شالله تا چهارشنبه افزایش سرمایه را به تایید مجمع برسانیم.

خواندن 2دقیقه

به گزارش بورس نیوز، سعید اوحدی، ريیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص افزایش سرمایه اظهار کرد: 
 همه مدیران در بانک دی تمام تلاش خود را برای تایید افزایش سرمایه انجام داده‌اند و بعد از افزایش سرمایه، اتفاقات بسیاری خوبی برای بانک دی خواهد افتاد.

وی افزود: یکی از راهکارها برای مقاوم‌سازی سهام بانک دی، افزایش سرمایه بانک دی بوده که گزارش توجیهی افزایش سرمایه در هیات‌مدیره مصوب شد و حسابرس مستقل و قانونی هم آن را تایید کرد.

ريیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این باره ادامه داد: گزارش افزایش سرمایه تقدیم بانک مرکزی شد و بانک مرکزی هم نامه تایید افزایش سرمایه را مکتوب منتشر کرد. منتظر تایید افزایش سرمایه در بورس هستیم.

اوحدی خاطرنشان کرد: تقاضای من از عزیزان سازمان بورس این است که همان‌طور که به سهامداران وعده کردیم، قبل از پایان سال افزایش سرمایه را تایید کنند و ان‌شالله تا چهارشنبه افزایش سرمایه را به تایید مجمع برسانیم.
وی درخصوص قیمت سهام این بانک بیان کرد: قیمت سهام بانک دی متاثر از شرایط دیگری است که در شرکت‌های دیگر نیز اتفاق می‌افتد.

ريیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید نقشی در بانک دی ندارد و جامعه ایثارگری و خانواده شهدا سهامدار بانک دی هستند.

بیشتر بخوانید: رشد چشمگیر 289 درصدی درآمد "دی"

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد