"ونیرو" و آرزوی درآمد‌های تیرماه/ ارزش 5شرکت نخست این سرمایه‌گذار

"ونیرو" و آرزوی درآمد‌های تیرماه/ ارزش 5شرکت نخست این سرمایه‌گذار

5 شرکتی که بیشترین سرمایه‌گذاری در آن‌ها صورت گرفته شرکتهای فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، سرمایه‌گذاری پارس آریان و شرکت پالایش نفت تهران بوده اند.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، سرمایه‌گذاری نیرو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال 99، مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده را طی این دوره یک‌ماهه حدودا بالغ‌بر 12.685 میلیارد ریال گزارش کرده که بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری را در بخش «خارج از بورس» با 8.728 میلیارد ریال شاهد بوده است.

درآمد حاصل از سود سهام محقق شده "ونیرو"

بر اساس این گزارش، ونیرو با سرمایه ثبت شده 10,500,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه سال مالی منتهی به اسفندماه 99 از محل سود سهام محقق شده 85,654 میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به سال گذشته 178 درصد رشد را تجربه کرده است.

وضعیت پورتفوی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس

شرکت سرمایه‌گذاری در انتهای اسفندماه چندین شرکت را با بهای تمام شده 3,956,798 میلیون ریال در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد 2 درصد به مبلغ 4,042,166 میلیون ریال رسیده، ارزش بازار "ونیرو" در اسفندماه سال 99 نسبت به سال گذشته 162 درصد افزایش یافته است.

5 شرکتی که بیشترین سرمایه‌گذاری در آن‌ها صورت گرفته عبارتند از: فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، سرمایه‌گذاری پارس آریان و شرکت پالایش نفت تهران که مجموعا بهای تمام‌شده صرف شده بالغ‌بر 1.967 میلیارد ریال ثبت شده، همچنین در نمودار فوق روند ارزش هر سهم از این 5 شرکت را 6 ماه اخیر نظاره می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

افزایش 17درصد درآمد‌های عملیاتی تلفیقی "ونیرو"

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد