پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند 99، بورس سبز می‌ماند؟

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 27 اسفند 99، بورس سبز می‌ماند؟

امروز بورس سبزپوش بود و فردا آخرین روز معاملاتی در سال 1399 است. با توجه به روند معاملات امروز فردا 27 اسفند 99 بورس چگونه است؟

به گزارش نبض بورس، امروز 26 اسفند 99 بورس باز هم سبزپوش بود و شاخص کل در نهایت با افزایش 36309 واحدی بر روی کانال یک میلیون و 290 هزار و 522 واحدی آرام گرفت.

همچنین شاخص کل هم وزن با 3086 واحد افزایش معادل 0.71 درصد به سطح 437 هزار و 926 واحد رسید.

در پایان داد و ستد‌های امروز بورس، در 816 هزار و 146 نوبت معاملاتی، 8 میلیارد و 833 میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش 80 هزار و 642 میلیارد ریال در بورس معامله شد.

در نیمه دوم بازار امروز از 637 نماد حاضر، 90 نماد (14 درصد) در صف خرید و 289 نماد (45 درصد) در صف فروش بودند.  

نکته مهم بازار امروز شاید ورود پول حقیقی پس از یک ماه خروج متوالی پول حقیقی بود. امروز پول حقیقی به میزان 56 میلیارد تومان به بازار بازگشت.  

 
بورس فردا مثبت است؟

الهه ظفری تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: در تمامی گزارش های پیش بینی بین المللی در خصوص وضعیت کالاهای اساسی و فلزات صنعتی، چشم انداز بسیار مثبتی توسط کارشناسان ترسیم شده است.

وی افزود: همچنین اخبار خوبی پیرامون کنترل نرخ سود بانکی برای سال آینده به گوش میرسد. در بازار دلار نیز شاهد کاهش نوسانات و ثبات خوبی هستیم که تمامی این شاخص های بنیادی مثبت بیش ار پیش دلالت بر ارزندگی سهام شرکتهای بنیادی دارند.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: همچنین در روزهای پایانی سال که حجم فروش ها معمولا بالا می رود شاهد شاخص مثبت و بهبود معاملات هستیم که می تواند بیانگر چشم انداز مثبت فعالان بازار برای آینده باشد. دامنه نوسان نامتقارن نیز تعیین و تکلیف خواهد شد و با توجه به اینکه اکثر قیمت ها در کف بسیار خوبی در حال نوسان هستند می تواند انتظارات مثبت را تقویت کند. در مجموع اکثر شاخص ها خبر از ادامه دار بودن روند مثبت شکل گرفته دارند.

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد