هویج ارزان می‌شود؟

هویج ارزان می‌شود؟

ريیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از کاهش قیمت هویج در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد.

ایسنا: ريیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از کاهش قیمت هویج در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد.

اسدالله کارگر با بیان اینکه بر اساس گزارش های شفاهی اعضای اتحادیه قیمت هویج رو به کاهش است، گفت: قیمت هویج در میادین مرکزی میوه و تره بار 18 تا 25هزارتومان بود که در یکی دو روز اخیر این عدد به 13 تا 17 هزارتومان رسیده است.

وی ادامه داد: هویج با هوای سرد سازگاری بیشتری دارد و تولید آن از شهریور به بعد بیشتر خواهد شد. هویج در تابستان تنها در یکی دو استان کاشت می شود ولی در پاییز و زمستان تعداد استان هایی که هویج تولید می کنند بیشتر خواهد شد.

ريیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران اضافه کرد: قیمت هویج رو به کاهش است و امیدواریم قیمت عمده آن در میدان مرکزی میوه و تره بار به زیر 10هزارتومان هم برسد.

وی تصریح کرد: اینکه سال های قبل قیمت هویج این چنین افزایشی نشد بخاطر کم بودن متقاضی آن بود. شیوع کرونا استفاده از هویج را افزایش داده است و مردم بیشتر خرید می کنند.

کارگر اختلاف قیمت میوه و صیفی در سطح شهر را ناشی از اختلاف قیمت این محصولات در میدان مرکزی میوه و تره بار در ساعات مختلف روز دانست.

وی در پایان به واکسیناسیون اعضای اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اشاره کرد و گفت: فروشندگان میوه و سبزی در سطح شهر سه شیفته مشغول به کار هستند و با مردم در تماس مستقیم اند و در خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند. ولی متاسفانه هنوز نتوانستند واکسن دریافت کنند. تقاضا داریم وزارت بهداشت این صنف را هم در اولویت واکسیناسیون قرار دهد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد