بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ خیز بانک پاسارگاد به صدر ارزش معاملات

بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ خیز بانک پاسارگاد به صدر ارزش معاملات

امروز معامله‌گرها 120میلیارد تومان سهام بانک پاسارگاد خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری تعلق داشت و 5.9درصد از کل...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود دو هزار و 660میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وپاسار»، «شبندر»، «کرمان»، «فولاد» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل 120میلیارد تومان سهام بانک پاسارگاد دست به دست شد، پالایش نفت بندرعباس پس از معاملاتی به ارزش 90میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری توسعه‌وعمران استان کرمان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که 330میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات 300میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 5.9درصد از کل سهام سرمایه گذاری مسکن شمال شرق (ثشرق) معامله شد، 10نماد برتر سهم 27.8 درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در یک سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 29 نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد