پیش‌فروش کوییک 70 میلیونی! / طرح عجیب سایپا برای فروش خودرو

پیش‌فروش کوییک 70 میلیونی! / طرح عجیب سایپا برای فروش خودرو

سایپا طرح جدیدی برای پیش‌فروش پنج محصول خود ارايه کرده است طرحی که در آن فروش محصولات این خودروساز بدون محدودیت و قرعه‌کشی انجام می‌شود و شرط خرید خودرو، ثبت‌نام در سایت است و نیازی به قرعه‌کشی نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز، در طرح پیش‌فروش جدید سایپا سه مدل خودروی کوییک عرضه شده است. کوییک S، کوییک دنده‌ای و کوییک دو رنگ. اما شرایط خرید این خودروها چیست؟

آنگونه که در طرح جدید پیش‌فروش سایپا اعلام شده، زمان تحویل خودروها شش ماه تا یک سال است. یعنی زمان تحویل خودروهای پیش‌فروش شده دی ماه 1400 تا تیر 1401 است.

متقاضیان برای خرید این خودروها باید مبلغ اولیه را واریز کنند و مابقی قیمت خودرو در زمان تحویل دریافت می‌شود.

پیش‌پرداخت ثبت‌نام برای خودروی کوییک S حدود 77 میلیون و 400 هزار تومان است. برای خرید کوییک دنده‌ای متقاضی باید حدود 70 میلیون و 500 هزار تومان واریز کند و پیش‌پرداخت اولیه کوییک دو رنگ هم 74 میلیون و 700 هزار تومان است.

این طرح از ساعت 10 صبح امروز، دوشنبه 18 مرداد آغاز می‌شود و به صورت 24 ساعته ادامه دارد. به محض تکمیل ظرفیت هر یک از محصولات مشمول، شرایط فروش غیر فعال می‌شود.

در طرح پیش‌فروش جدید سایپا، بر خلاف دفعات قبل محدودیت‌های ثبت‌نام و قرعه‌کشی وجود ندارد. این در حالی است که در طرح فروش فوق‌العاده و یا پیش‌فروش خودروهای داخلی، محدودیت‌هایی برای خرید وجود داشت که در این طرح حذف شده است.

قیمت بازار آزاد خودروی کوییک

اما قیمت سه مدل خودروی کوییک عرضه شده در این طرح، در بازار آزاد چقدر است؟ قیمت کوییک‌ آر صفر در بازار حدود 166 میلیون تومان است. با فرض ثابت بودن قیمت خودرو تا سال آینده متقاضی خرید این خودرو باید حدود 91 میلیون دیگر پرداخت کند.

قیمت کوییک دنده‌ای حدود 141 میلیون تومان است و با رقم اعلام شده کنونی 70 میلیون تفاوت دارد. قیمت کوییک S هم حدود 155 میلیون تومان است و با قیمت پیش‌فروش حدود 77 میلیون اختلاف دارد.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام سه مدل خودروی کوییک به سایت saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد