سنگین ترین صف های خرید و فروش / تیپیکو با صف خرید 140میلیارد تومانی صدرنشین شد

سنگین ترین صف های خرید و فروش / تیپیکو با صف خرید 140میلیارد تومانی صدرنشین شد

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم 379 میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت انبوه‌سازی، املاک و مستغلات بیش از سایرین بود و همچنین سهام...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 477میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 856میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 379میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «ثالوند»، «غدام» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری مسکن الوند 52 یلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «تیپیکو»، «شاوان» و «سفارس» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 383میلیارد تومان (80درصد کل) و 10صف فروش برتر 400میلیارد تومان (47درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 10نماد و حجم صف‌های فروش در 22نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف لیزینگ رازی (ولراز) به 4.9درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 160میلیارد تومان است و پس از آن گروه «کاشی و سرامیک» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن حدود 70میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «مواد و محصولات دارویی» با تقاضای خرید 140میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 46درصد از هزار و 332میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و 997میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 67درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و 329میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد