چرا باید به بیت کوین امیدوار بود؟

چرا باید به بیت کوین امیدوار بود؟

متاسفانه بیت کوین بار دیگر نتوانست مقاومت محلی 22000 دلاری را بشکند، به همین جهت به آرامی شروع به بازگشت به محدوده...

روز 17 ژوين (27 خرداد)، کندل روزانه بیت کوین در حدود 18596 دلار بسته و کف محلی قیمت طلای دیجیتال تشکیل شد؛ روز بعد، قیمت به بالای 20000 دلار بازگشت. چنین حرکت نوسانی قدرتمندی معمولا یک نقطه معکوس بالقوه برای عملکرد آتی قیمت یک دارایی ایجاد می کند.

در حال حاضر، بیت کوین با قیمت 19090 دلار معامله می شود و برای رسیدن به حمایت مذکور باید حدود 500 دلار از قیمت خود را از دست بدهد. متاسفانه هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت پس از لمس این حمایت محلی، درست از همان نقطه جهش کند، زیرا همچنان به حجم قابل توجهی از ورودی نیاز دارد.

اندیکاتور fading volume معمولا به عنوان یک شاخص اصلی معکوس در هر نوع رالی، اعم از نزولی یا صعودی عمل می کند. در مورد بیت کوین، پروفایل های حجم حاکی از آن هستند که خرس ها به طور فعال قدرت خود را در بازار از دست داده و ممکن است دیگر نتوانند از روند نزولی حمایت کنند.

پیش از این درباره شکسته شدن رکورد خروج سرمایه های نهادی از بازار ارزهای دیجیتال به دنبال افزایش خطرات و انحلال صندوق های بزرگ مانند 3AC صحبت کرده ایم. اما علیرغم چنین جریان خروجی بزرگی، ممکن است طی هفته آینده بازار همچنان شاهد جریانات ورودی تازه باشد.

در صورت بازگشت سرمایه گذاران نهادی به بازار، کمبود نقدینگی می تواند باعث افزایش سریع قیمت بزرگترین ارز دیجیتال بازار شود.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد