نقش روابط عمومی ها در امیدآفرینی جامعه

نقش روابط عمومی ها در امیدآفرینی جامعه

مدیر روابط عمومی ایمیدرو گفت: روابط عمومی ها نقش مهمی در امیدآفرینی جامعه در شرایط فعلی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حمید علی آبادیان مدیر روابط عمومی ایمیدرو، امروز در مراسم اختتامیه دومین مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در شرایطی که جامعه با اخبار منفی زیادی درگیر است، روابط عمومی های سازمان ها نقش مهمی در ایجاد امید در میان جامعه دارند.

وی افزود: اقدامات ارزنده ای در شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی انجام شده یا در حال انجام است که متاسفانه عموم جامعه از آن بی خبرند.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب درباره آینده روشن کشور، تصریح کرد: ایشان روشن، محکم و قاطع به این امر تاکید دارند و می فرمایند که امید من برگرفته از توکل بر خداوند و اعتقاد راسخ به توانمندی های عظیم جوانان و دستاوردهای حاصله در سال های مختلف است.

وی ادامه داد: برای مقابله با امیدزدایی در جامعه، ارايه دستاوردهای بخش معدن و صنایع معدنی در نمایشگاه ها و نیز مطرح کردن شایسته این توانمندی ها در رسانه ها ضروری است. در این زمینه، روابط عمومی ها نقش مهمی دارند.

بنابه این گزارش، دومین گردهمایی مدیران بخش معدن و صنایع معدنی ایران طی روزهای دوم تا چهارم خرداد به میزبانی شرکت چادرملو در شهر یزد برگزار شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد