ثبت نام برای یارانه خودرو تا کی ادامه دارد؟

ثبت نام برای یارانه خودرو تا کی ادامه دارد؟

در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو تا 137 میلیون تومان و در طرح فروش فوری سایپا تا 41 میلیون تومان در هر خودرو یارانه یا رانت توزیع خواهد شد. مهلت ثبت نام برای حضور در قرعه‌کشی آنها تا کی است؟

به گزارش تجارت‌نیوز،طبق ادعای خودروسازان، آنها سالانه بیش از 100 هزار میلیارد تومان معادل 10 برابر درآمد نفتی کشور در پارسال ناشی از ارزان‌فروشی زیان می‌دهند. با این حال از سه‌شنبه اخیر بار دیگر طرح عرضه خودروهای ارزان‌تر از بازار را کلید زدند. این درحالیست که بازار خودرو نیز در روزهای سخت رکود به سر می‌برد اما با هدف تنظیم بازار خودروهای ارزان‌قیمت خودروسازان قرار است به تعدادی خاص و محدود برسد.

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا که از روز سه‌شنبه اخیر آغاز شده خودرو تیبا صندوق‌دار در حالی 106 میلیون تومان قیمت دارد که در بازار این خودرو بیش از 137 میلیون می‌ارزد. یا خودرو ساینا دنده‌ای در حالی 104 میلیون قیمت خورده که در بازار 145 میلیون تومان ارزش دارد. امروز آخرین مهلت ثبت نام برای خرید این خودروهای یارانه‌ای است.


مطالعه بیشتر: فروش فوق‌العاده محصولات سایپا

در طرح ایران‌خودرو نیز امروز آخرین مهلت ثبت‌نام است که در این طرح نیز تا سقف 137 میلیون تومان در هر خودرو رانت یا یارانه توزیع خواهد شد.

مطالعه بیشتر: فروش فوق العاده ایران خودرو

جزيیات بیشتر را در گزارش فروش فوق‌العاده خودروسازان می‌توانید بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد