قیمت امروز دنا پلاس در بازار / پژو 207 دستی چقدر شده است؟

قیمت امروز دنا پلاس در بازار / پژو 207 دستی چقدر شده است؟

در طرح جدید پیش فروش خودرو که امروز آغاز می‌شود، سه خودرو دنا پلاس توربوشارژی دستی و اتوماتیک و پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای هم در لیست فروش هستند که یک سال دیگر تحویل خواهند شد. این سه خودرو در بازار چقدر قیمت دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در طرح جدید پیش فروش خودرو که امروز آغاز می‌شود، سه خودرو دنا پلاس توربوشارژی دستی و اتوماتیک و پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای هم در لیست فروش هستند که یک سال دیگر تحویل خواهند شد. این سه خودرو در بازار چقدر قیمت دارند؟

طبق آخرین قیمت‌ها در بازار، قیمت خودرو دنا پلاس توربوشارژی دستی در اولین لیست قیمتی امروز 395 میلیون تومان است. برای خرید این خودرو تحویل یک سال بعد مبلغ پرداختی علی‌الحساب خرید از کارخانه 90 میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین طبق آخرین قیمت‌ها در بازار، قیمت خودرو دنا پلاس توربوشارژی اتوماتیک، در اولین لیست قیمتی امروز 460 میلیون تومان است. برای خرید این خودرو تحویل یک سال بعد مبلغ پرداختی علی‌الحساب خرید از کارخانه 142 میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین طبق آخرین قیمت‌ها در بازار، قیمت خودرو پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ای در اولین لیست قیمتی امروز 319 میلیون تومان است. برای خرید این خودرو تحویل یک سال بعد مبلغ پرداختی علی‌الحساب خرید از کارخانه 90 میلیون تومان اعلام شده است.

خودروسازان سالانه 100 هزار میلیارد تومان از طرح‌های پیش‌فروش زیان می‌دهند. با وجود این ادعای خودروسازان اما همچنان آنها اصرار به ادامه این طرح دارند و همچنان این رانت‌ها در قالب یارانه به عده‌ای خاص از مشتریان داده می‌شود.

امروز نیز پیش‌فروش جدید بزرگترین خودروساز دولتی کشور آغاز خواهد شد که جزيیات آن را می‌توانید در گزارش آغاز پیش‌فروش ایران‌خودرو جدید بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد