اگر سهام شتران دارید، بخوانید(2خرداد) / پالایش نفت تهران سرخ پوش باقی ماند

اگر سهام شتران دارید، بخوانید(2خرداد) / پالایش نفت تهران سرخ پوش باقی ماند

پالایش نفت تهران به افت قیمت خود ادامه داد و میان نمادهای پرتراکنش نمایان شد.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تهران 4.7درصد افت کرد و به جمع نمادهای پرتراکنش پیوست.

«شتران» معاملات خود را متعادل آغاز کرد اما در همان دقایق اولیه به صف فروش نشست. این صف حدود یک ساعت برچیده شد اما دوباره سهامداران برای فروش صف کشیدند. در نهایت این نماد با صف فروش چهار ملیونی بازار را ترک کرد. همچنین «شتران» هفتمین نماد با بیشترین تاثیر منف بر شاخص کل بورس ثبت شد. گفتنی است گروه فرآورده‌های نفتی بیشترین خروج پول افرادی حقیقی ررا از آن خود کردند و این نماد نیز با خروج پول 15میلیارد تومانی مواجه شد.

سهام شرکت پالایش نفت تهران در آخرین معاملات خود، عدد 6,870ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی 77میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 6,890ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شتران» به رقم 53میلیارد تومان رسید. همچنین 71درصد از سهام شرکت پالایش نفت تهران را حقیقی‌ها و 29درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 76میلیون برگه سهم (98درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد یک میلیون سهم (2درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد