بورس امروز 27 تیر چگونه آغاز به کار کرد؟ / افت قیمت و فشار فروش در بازار

بورس امروز 27 تیر چگونه آغاز به کار کرد؟ / افت قیمت و فشار فروش در بازار

بازار سهام امروز با افت قیمت برخی از سهم‌ها و فشار فروش آغاز کرده است. نمادهای مهم بازار سرمایه هم امروز روندی منفی دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز بازار سهام با تحرکات منفی آغاز به کار کرد. در پایان بازار روز گذشته بورس با پنج هزار واحد منفی شاخص کل به کار خود پایان داد. اما حالا امروز نمادهای تاثیرگذاری چون فولاد، شتران و شستا با روندی منفی آغاز به کار کردند. امروز همچنین شستا، شتران و برکت بیشترین تراکنش را ثبت کردند.

در دقایق ابتدایی آغاز بازار امروز شاخص کل با سه هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و 307 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با 235 واحد منفی در محدوده 402 هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز به 878 میلیارد تومان رسید.

 

امروز مهم‌ترین گروه‌های صنعتی سیمانی‌ها، خودرویی‌ و محصولات شیمیایی هستند. بیشترین حجم معامله هم تا این لحظه از بازار برای خودرو، وسخوز و خساپا ثبت شده است.

در کلیت بازار امروز فشار فروش به چشم می‌خورد و شاهد افت قیمتی در برخی از نمادها هستیم. امروز نمادهای گروه سیمانی با تقاضا همراه شدند.

گروه بانکی هم امروز با روندی منفی امروز را آغاز کردند و جز نماد «دی» و «وتجارت» بقیه نمادهای این گروه تحرکات منفی همراه با افت قیمت را دارند.

روز سه‌شنبه هم بنا بر اطلاعیه شرکت فرابورس هشتمین عرضه اولیه امسال بازار سهام با نماد «وهامون» انجام می‌شود.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد