تحلیل غسالم، سیگنال خرید صادر شد؟

تحلیل غسالم، سیگنال خرید صادر شد؟

غسالم روز گذشته 8 بهمن 99 به سمت صف خرید حرکت کرد و توانست صف خرید خود را تا پایان بازار حفظ کند. آیا سیگنال خرید در غسالم صادر شده است؟

به گزارش نبض بورس، غسالم در چند روز گذشته، بعد از یک اصلاح مناسب 45 درصدی، به محدوده مناسبی برای خرید رسیده بود که روز گذشته به این سطح 400 تومانی پول بک زد و به سمت صف خرید پیش رفت. صف خرید سهم تا پایان بازار روز چهارشنبه حفظ شد و در پایان معاملات روز در حدود 40 میلیون برگه سهم میان خریداران و فروشندگان جابجا شد و پایانی سهم با 2.5 درصد مثبت بسته شد.

سیگنال خرید در غسالم صادر شد؟
 

قیمت روی 400 تومان یک حمایت جدی دارد و در چند ماه گذشته چند بار این محدوده را لمس کرده است و این بار نیز با رسیدن به آن واکنش مثبت نشان داده است. خط روند نزولی کوتاه مدت در RSI شکسته شده است که یک سیگنال پیش رو برای قیمت محسوب می‌شود و با در نظر گرفتن کف 400 تومان به عنوان حد ضرر می‌تواند تا رسیدن به خط روند نزولی میان مدت در نمودار قیمت بر روی 600 تومان رشد کند و در گام بعدی تا 750-800 در نزدیکی فیبوی 0.38 اصلاح اخیر رشد کند.

سیگنال ورود به سهم در اندیکاتور Stoch RSI نیز با شکست خط سیگنال داده شده است. البته رعایت حد ضرر 400 تومان نهایتا با 5 درصد تلورانس لازم و ضروری است

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد